Uitreiking certificaat Wmo-dienstverlening

Afgelopen maart heeft de eerste externe audit van onze Wmo-dienstverlening plaatsgevonden. Drie dagen lang hebben twee auditors van het Keurmerkinstituut onze organisatie bezocht, gesprekken gevoerd met collega’s, dossiers gecheckt en deelgenomen aan verschillende activiteiten.

Complimenten
We hebben complimenten gekregen voor de wijze waarop wij in staat zijn om de cliënt centraal te stellen en de auditors waren enorm te spreken over de zichtbare passie en betrokkenheid van medewerkers en vrijwilligers. Eén van de auditors zei: ‘Er wordt met liefde voor de cliënt gewerkt’. Daarnaast hebben we complimenten gekregen voor de zichtbare (door)ontwikkeling van ons kwaliteitsmanagementsysteem (KMS), de wijze waarop planmatig wordt gewerkt en dat uitkomsten van verschillende kwaliteitsinstrumenten worden gebruikt om de kwaliteit van de ondersteuning te verbeteren.

Uitreiking certificaat
Dinsdag 15 november vond de officiële uitreiking van het certificaat door het Keurmerkinstituut plaats. Ellen Ketting, manager Huishoudelijke Ondersteuning nam het certificaat namens Stichting Humanitas in ontvangst.

Trots
In het gesprek met het Keurmerkinstituut kwam o.a. ter sprake hoe belangrijk het is om behaalde resultaten en successen te blijven vieren. En dan doen we dan ook graag: We zijn trots op dit prachtige resultaat, trots op alle betrokken medewerkers en vrijwilligers, trots op Humanitas!

Schuiven naar boven